Jeg elsker kæphestene❤️
Det eneste minus hvis jeg laver rosenknopper så falder manen AF
Det er **** irriterende
I love my new helmet🌟 It fits and has a great fit

Balance er en dressurpisk, der ligger utroligt godt i hånden. Håndtaget er med bløde knopper for et bedre greb, samt en perfekt afbalancering.
