Jeg elsker kæphestene❤️
Det eneste minus hvis jeg laver rosenknopper så falder manen AF
Det er **** irriterende
I love my new helmet🌟 It fits and has a great fit





Set om 2 plyschöverdrag för halter nosgrimma (30 cm) och huvudbonad (45 cm). Stängs med kardborreband längs hela längden.
