Jeg elsker kæphestene❤️
Det eneste minus hvis jeg laver rosenknopper så falder manen AF
Det er **** irriterende
I love my new helmet🌟 It fits and has a great fit





Underbart mjukt nylonbrätte med foder på näsbandet och huvudstycket. Justerbar vid nackremmen och under käken. Spännen i matt stål.
