Jeg elsker kæphestene❤️
Det eneste minus hvis jeg laver rosenknopper så falder manen AF
Det er **** irriterende
I love my new helmet🌟 It fits and has a great fit




Vackert elegant tvåfärgat randigt smalt nylonskärp med matt silverfärgade tunga spännen. Justerbart vid halsremmen och under käken.
