Mina favoriter än så länge. Ger ett bra skydd samtidigt som det är följsamt och sitter bra under hela ridpasset!! Använder dessa endast på bakbenen och en storlek större än vadjag annars skulle ha på frambenen, vilket passar perfekt!!
Mina favorit benskydd! Sitter bra och enkla att ta på och av. Följer benet utan att klämma och sitter stadigt hela ridpasset.
Jeg elsker kæphestene❤️
Det eneste minus hvis jeg laver rosenknopper så falder manen AF
Det er **** irriterende
































































